Skip to main content

Kluci ve vývinu :-)

Obrázek uživatele be.st72

Ahoj, doma na sebe s manželem už dva dny řveme...
Kluci (8 let) byli na jeden den u tchýně a vrátili se hrozně hladoví. Jejich strava tam: k snídani koblížek a snad nějaký dezert v kelímku, k svačině hrstka borůvek a rozinek, k obědu jedna palačinka, odpoledne kalíšek Monte. K tomu celý den přehršel sladkostí. Večer lezli hlady po zdi a snědli kastrol omáčky pro 4 osoby.
Já to mám tchýni za zlé, manžel je na její straně. U nich se nikdy pořádně nejedlo, on sám je zmlsaný, podstrojovalo se mu.
To nechci vidět, jak bude reagovat až budou v pubertě a budem vařit v prádelních hrncích. Už teď se vzteká, když 3 balíčky šunky a salámu, které on nakoupí na týden sníme dřív a už ve čtvrtek je prázdná lednice a že to leze do peněz. O to jde především. Když jsem řekla že v pubertě sní kluci třeba dohromady 15 rohlíků k snídani, tak myslel že jsem se zbláznila. On je zvyklý na jiné poměry a podle toho vypadá, malý a hubený. Kluci jsou taky podměreční.
Prostě by děcka omezoval, jen aby se mu finance na jídlo vešly do těch jeho tabulek.
Jak je to u vás, co máte kluky anebo obecně děti v před/pubertálním věku?
Ať má reálný náhled...
Děkuju, Bětka

Lucko, tak výšky kluků 138 a

Lucko,
tak výšky kluků 138 a 136 cm. Holt mají těžký svaly :-)

Teda,

Obrázek uživatele LadaVac

to bych manžela hnala ,takhle omezovat děti.Chápu omezování ve sladkostech,ale v klasickém jídle. Dcera jí jak vrabec,syn za tři,je jim 12 let: beru klasickou sobotu- snídaně 10-15 kusů lívanečků s marmeládou,hrnek kakaa,svačina rohlík se sýrem,oběd ,když je omáčka tak 3-4 knedlíky,před tím polévka,po hlavním jídle kus buchty,když je oblíbená ,tak i tři kusy ,odpoledne tak 2-3 jogurty nebo pacholíky,k tomu průběžně 2-3 rohlíky,sem tam na ně ještě přihodí šunku,k večeři si dá klidně hlavní jídlo od oběda,na doražení vždycky musí být doma banány,jablka,to ani nepočítám.Denně nakupuji tak 10 rohlíků ,2 krát týdně chleba,ovoce,plech buchty vydrží tak na 3 dny.Mám kolegyni,má dva syny,v době,kdy jim bylo 15 a 17 let,dělala o víkendu 10 šišek štrůdlu a prý byli rádi,když jednu uhájili v neděli ke kávě...,takže si myslím,že rozhodně náš syn na vrcholu ještě není.Hodně sportuje a dokud bude,jídlo vůbec nehodlám omezovat.Syn má 152 cm,40 kg.

Taky to doma

Taky to doma přeměřím,
babičky říkaly, že se jim kluci zdají větší :-)

Info staré týden ze servisu.

Obrázek uživatele Lucka V.

Info staré týden ze servisu. Seřízení lyží. Jako mohli mít pokazenou váhu ale to budou mít kluci na lyzaku problém
Mě zas přijde divné že by AM měli pod 140 cm. O tolik menší nejsou. Divné :) Asi je zítra převážím jestli si vzpomenu

Lucko, nevěřím, že by puboš

Lucko,
nevěřím, že by puboš měl jenom 42 kg, kdy byl naposled na váze :-) ?
A dvojky jsou lehčí než náš Adam, když on má 34 kg při nějakých 137 cm výšky. V reálu to tak ale nevypadá, je vedle nich malej.

nějak mi to vypadlo

Obrázek uživatele Lucka V.

Monžná by pomohla aplikace kalorické tabulky. Aby muž viděl, že jedí nutný kalorický příjem kvuli rustu. Omezovat v jídle rostoucí děti je docela děsná představa. Jestli je tabulkový typ mohlo by ho to bavit. Jídlo se dá to výpočtu scanovat telefonem přes čárový kod a tím se výživová hodnota hned sama nahraje.
A souhlas s Vladkou. Jakmile flákám jídlo pečivem a sušenkami, snedí toho dvojnásobek. Zatímco teplého jídla k večeři snědí normální porci. Rohliků jsou schopni sežrat 15
Jinak dvojčata necelých 12 let mají 148 a 151 cm oba 33 Kg a 15 lety má 176 cm a 42 kg. Na to jaký jedí hromady jídla jsou to huběnouři

To množství, co Vaši drobečci spapaj, mě pobavilo :D A koukám, že my téměř nejíme. Máme hubeňoury - dvojky (kluk, holka) 9 let a holka 7 let. K snídani kuličky s mlékem, svačinu zpravidla už nedávám, jen pro jistotu sušenku nebo rohlík, kdyby náhodou. Nebaví mě to totiž denně vyhazovat. Oběd škola nevím, ale většinou sní a někdy si prý i přidají. Odpo sušenku, jogurt, tvaroháček, uzeniny, apod. (prostě co dům dal). S klukem je problém, že nemá rád pečivo ani knedlíky, apod. Je schopný sníst 15 dkg šunky nebo sýru jen tak. Nesouhlasím, ale nenadělám s tím nic. Takže sváčy obecně u něhou jsou problém. Večeře. Pokaždé nevařím, někdy nemají chuť. Po večeři ještě tak jogurt nebo pečivo (holky), ale ne vždy. Mezitím ovoce, zelenina..... A to mám poslední měsíce depku, kolik utrácíme za jídlo. Tak to se hodím do klidu, když to vidím u vás :D

Ahoj Bětko, tak kdybych jedla

Ahoj Bětko,

tak kdybych jedla to, co tvoji kluci u tchýně, tak mám taky hrozný hlad. Jak psala Vlaďka, tyhle rychlý cukry tě jen na chvíli zaplácnou, pak nic. Já mám čerstvě desetileté děti, holku a kluka. Kluk od mala jí docela dost, už cca dva roky regulérní dospělá jídla. Dcera o dost méně, ale má větší tendenci mlsat.
My teda za jídlo utratíme dost, beru to tak, že radši nakoupím hadry v sekáči, ale jídlo ať mají kvalitní. Takže lososa a další ryby, kvalitní maso, zeleninu atd. V tomhle jsme naštěstí s manželem zajedno. Zkušenost je, že když ušetříš na tom kvalitním, bílkovinách, tak o to víc musíš dávat kravin a sladkostí....

Jani, jedna váží cca 30 kg a

Obrázek uživatele Vladkax

Jani, jedna váží cca 30 kg a druhá prý 42 kg. Obě měří cca 145cm. Teda myslím....

Náš "chlapeček" - 16 let

Váha 52 kg, výška 182 cm (teda doufám, to měl v srpnu a roste mi před očima, za rok vytáhl snad o 15 cm). Nejí, ale s prominutím žere. Trvá to už asi 3-4 roky a je to ve vlnách. Jeden čas jí celkem normálně, asi jako my všichni, pak najednou nějaké cvak a sbaštil by prase.
Takže třeba obídek - dva plné talíře polívky, hromada druhého jídla, zákuseček nebo radši dva. A v momentě, kdy uklidím kuchyň, zapnu myčku a na vteřinu si sednu, objeví se toto stvoření mezi dveřmi se slovy: "Nebylo by něco malého k jídlu, mám strašný hlad."
Nebo přichází od našich, od mamky vím, že u nich snědl dva krajíce chleba se šunkou a sýrem, nějakou zeleninku a koláček. A ve dveřích dotaz, co bude k večeři. Říkám, že přece večeřel, a on vytřeští oči: "To myslíš tu svačinku ?!?"
Takže tak.....

Vladi

Obrázek uživatele Janact

Můžu se zeptat kolik holky váží a měří?
Tynka je oproti bráchovi taky o dost jinde.ale ona má taky o 13 cm víc. Ale.i tak

no, my máme už pár let ve

Obrázek uživatele Vladkax

no, my máme už pár let ve vývinu holku :-)
optoti ségře má 12 kg navíc při stejné výšce. Hýbou se zhruba stejně, a to celkem dost. Co tu tak čtu, tak se moc nedivím, že ta děcka mají furt hlad, kuličky s mlíkem jsou tak na chvilkové zaplácnutí žaludku, to považuju za desert a u nás je holky můžou jíst jen o víkendu ke snídani (chystají si to samy, takže ráda zamhouřím oko :-))... nejsem moc nadšenec do vaření, a čím víc to flákám a jídlo řeším pečivem (popř jiné sacharidy jako jsou ty buchty, kuličky atd) , tak je holka o to víc pažravá. Kolikrát to totiž ani tak není o hladu, jako o tom, že jí klesne hladinu cukru a chytne ji žravá, aby tu hladinu zase doplnila (zase sladkým). Druhá holka není moc na sladký, takže s tou v tomto problém není.

Betko

Obrázek uživatele Janact

Našemu jarovi bude za měsíc 10 let. Měří 140 a 29 kg. Je hubenour, ale ji jako baryk
Ráno při škole sni rohlík (o vikend 2) někdy misku kuliček s mlékem.
Do školy ke Sváče ovoce,nebo zeleninu bud cereální tyčinku nebo chleba s něčím.
Ve škole oběd (prý maly) a jen co přijde je v lednici.
když přijdu ja domu je zase nějaka svačina (jogurt,ovoce nebo co zbylo od oběda po me)
Večeře klasická porce (obedova nebo 2 krajíce s něčím )

Děláme velký nákup v sobotu (kolem 2tisic)
A ze je ve čtvrtek prázdna lednice je u nás klasika.
Takže v týdnu dokupujeme. Co je potřeba.

Mate hold děti nedá se nic dělat. Čim jsou děti větší, tím je ta spotřeba hold větší. ...

Držím palce,ať manžel pochopi a necha si to vysvětlit :-)

Máme chlapečka jednoho, zatím

Obrázek uživatele Radunka

Máme chlapečka jednoho, zatím šestiletého,ale evidentně žravého. K snídani tedy jen miska kuliček s mlékem. Svačina do školy rohlík,paprika,mrkev,třeba nějaká sušenka typu 1 disco. Oběd ve škole nevím, doma dospělá porce, např. bramborová kaše s omáčkou porce jako bejk. Za 2 hodiny hlad- banán, za další 2 hod pudink, k večeři třeba 2 chleby, pak je schopen za hodinu ještě jablko nebo rajčata s mozzarellou. Sama se divím, že není tlustý. A to je pořád menší než spolužáci. Zrovna včera jsem říkala, jak si budeme moct dovolit děti, až budou v pubertě

Ahoj Bětko S Veronikou se

Ahoj Bětko
S Veronikou se kamarádime a její kluci jedí o trošičku méně než ti naši. Ale v obou našich rodinách jsou vysoký chlapy a dá se předpokládat že ted nastane rychlý skok ve výšce. My máme ještě kluka 15 leteho a ten ji mnohem víc než táta a má 176cm. Výhodou je ze si nevymýšlí a jedí skoro všechno. Protože fakt mají hlad.
Jestli tvůj muž šetří na jídle tak vás čekají těžké časy.
Možná by pomohlo

Jo, kluci se už asi 2 roky

Obrázek uživatele Veronika_473

Jo, kluci se už asi 2 roky začínají nárazově rozežírat. Naši jsou teda starší - 11 let, taky hubení a malí. Ale sportující a živí, tudíž výdej energie obří. Snědí zhruba tohle:
Ráno 1 - 2 rohlíky s máslem a medem/marmoškou (nebo domácí buchta), svačina jablko a jogurt (ve škole pečivo s něčím) a jablko, oběd dospělácká porce masa a přílohy jak kdy. Odpo miska kefíru s mlíkem a do toho musli nebo nějaký jiný křupiny. Večer plný talíř teplého jídla (hustá polívka, těstoviny s majdou popř. masem...) nebo 2 ks pečiva se šunkou a sýrem plus nějaká zelenina k tomu.
Vím, že bude hůř, kamarádka vypráví, jak v jejich bandě klukům ve vývinu rodiče kupovali na výletech dvě regulérní teplá jídla v hospodě, večer totéž. Prý kvůli tomu přestali na akcích společně vařit, nevešli se do hrnců... Naše banda zatím společně vaří, ale dávám tomu rok, maximálně dva :-)